• يکشنبه ١٩ آذر ١٤٠٢-٠٨:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٦٩
بابایی تأکید کرد:

هر آتش نشان یک رسانه پیشگیری از حوادث باشد/ در شورای ششم، پیگیر کاهش حوادث هستیم

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از آتش نشانان داوطلب خواست هر یک در فضای مجازی، به عنوان یک رسانه در پیشگیری از حوادث تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی در جمع داوطلبان  آتش نشانی، از زحمات آنان تقدیر کرد و اظهار داشت: داوطلبان در همه حوزه ها دارای روحیه مشارکت جویی و روحیه خدمتگذاری به مردم هستند اما آتش نشانان داوطلب دارای روحیه متمایزی هستند.
وی تأکید افزود: وجود شجاعت و ایثار در بین داوطلبان آتش نشان موجب می شود که به نجات جان مردم بپردازند.
بابایی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، تأکید کرد: نجات جان انسانها کار با ارزشی است و نیروهای داوطلب به این امر مشغول هستند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای اسلامی شهر تهران بنا داریم به سمت شهری ایمن و آماده حرکت کنیم و شهر ایمن محقق نمی شود مگر با کاهش حوادث.
بابایی ادامه داد: سیاست گذاری که در دوره ششم شورای شهر داشتیم این است که شاهد کاهش حوادث باشیم؛ در سالهای اول سیر صعودی حوادث را متوقف کنیم و در سالهای بعد شاهد کاهش محسوس حوادث باشیم. این اتفاق با اقدامات پیشگیرانه و آموزشی که بخش اعظم آن بر عهده آتش نشانان داوطلب گذاشته شده است؛ محقق می‌شود.
وی گفت: آتش نشانان باید در کنار کار سخت آموزش حضوری، فعالیت خود را در فضای مجازی تقویت کنند و هر یک رسانه باشند و از فضای مجازی استفاده کنند تا شاهد کاهش حوادث باشیم.
بابایی تأکید کرد: آرزوی من این است که آتش نشانان به جای فعالیت در عملیات در واحد پیشگیری فعالیت داشته باشند. 
وی یادآور شد: به جای آنکه تعداد ایستگاهها را افزایش دهیم؛ باید حوادث را کاهش دهیم تا جان آتش نشانان و جان مردم حفظ شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: